domingo, 22 de septiembre de 2013

Primera entrada.

Avui he començat el meu primer blog universitari a la classe de GTIC, em dic Carla Martos i tinc 18 anys. Tinc moltes ganes de començar aquest blog i poder explicar les coses que fem a classe, i també alguna vegada parlar sobre altres assignatures. 
En la primera sessió vam estar veient un vídeo sobre els blogs, vam aprendre que un blog és una pàgina web on podem publicar notícies i que tothom ho pot llegir. També vam aprendre que el blog s'organitza per entrades, que podem escriure comentaris, i que podem citar i linkar. Abans al segle XX només tenien blogs els professionals que eren periodistes que escrivien per als diaris i que ara al segle XXI pot escriure qualsevol un blog. Per finalitzar la meva primera entrada m'agradaria incloïr que tinc moltes ganes de continuar el meu blog ja que penso que és molt interessant explicar les nostres experiències en format digital.

No hay comentarios:

Publicar un comentario